Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Σοκολατάκια μπανάνας

Υλικά

ώριμες μπανάνες
κουβερτούρα
λίγη μαργαρίνη

Για τη διακόσμηση
τρίμα μπισκότου  ή
χρωματιστή τρούφα  ή
ξηροί καρποί  ή
ινδοκάρυδο




Εκτέλεση

Αυτά τα σοκολατάκια είναι εύκολα, πεντανόστιμα και πανεύκολα. Εμένα μου ήρθε η ιδέα όταν ένα τσαμπί μπανάνες είχε ωριμάσει πολύ και τα παιδιά δεν τις θέλανε πλέον.
Επειδή όμως εγώ τρελαίνομαι για μαύρη σοκολάτα και μπανάνες και ακόμη περισσότερο όταν αυτά τα 2 συνηπάρχουν, δοκίμασα να τα ενώσω  με ένα διαφορετικό τρόπο.

- καθαρίζουμε τις μπανάνες και τις κόβουμε σε 5 περίπου ίσα κομμάτια και τις βουτάμε μέσα στη λιωμένη κουβερτούρα (αφού πρώτα έχουμε προσθέσει λίγη μαργαρίνη) ως ότου καλυφθούνε καλά.
Απλώνουμε τα κομμάτια με προσοχή, σε απόσταση το ένα από το άλλο για να κρυώσουν και να παγώσει η σοκολάτα. Λίγο πριν κρυώσουν τελείως, πασπαλίζουμε με τη διακόσμηση της αρεσκείας μας, όπως αναφέρω παραπάνω.  Εγώ τα έχω δοκιμάσει όλα.
Για επιπλέον επίσημη εμφάνιση μπορείτε να τα προσφέρετε σε χρωματιστά καραμελόχαρτα, όπως αυτά που χρησιμοποιούμε για τα τρουφάκια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου